Home Forums Functies website (ontwikkelfase) Forum aanmaken

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 7 jaren, 2 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #200

    Jiska Roodnat
    Sleutelbeheerder

    Zodat onderlinge communicatie vrij inzichtelijk is voor de deelnemers binnen VAJA.

    #399

    Anoniem

    Dag Jiska

    ** MIjn wens voor de website zou o.a. zijn om een link te zetten naar alle meewerkende praktijken. Zodat je snel eens kunt kijken wat andere collega’s in hun expertise hebben staan of snel even sparren over eea.
    ** Het forum heb ik net ontdekt en vind ik prettig om te lezen hoe anderen over iets denken of ermee bezig zijn .
    ** notulen is handig om terug te vinden. Wel apart dat er een ‘herziene agenda’ is rondgestuurd. Dit kan m.i. niet. De agenda is wat er is, de vergadering wordt genotuleerd en daaruit lees je wat de volgorde van bespreking was. En nieuwe informatie in een ‘herziene agenda’ zetten is niet de juiste gang van zaken, lijkt mij. Dit schept verwarring en een verkeerd beeld van welke voorinformatie aanwezig was.
    ** ik zou graag meer juiste informatie wensen te kunnen lezen over welke onderwerpen besproken worden in de diverse werkgroepen en welke BESLUITEN er genomen werden. Want m.i. moeten besluiten eerst in de vergadering voorbesproken worden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.