Home Forums Vraag vanuit Jet Smits – afgesloten GGK Berichten verkeer

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 7 jaren, 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #373

    Anoniem

    Beste Jet,
    Ik heb nog niet veel berichten verstuurd maar mijn verzoek voor toekenning wordt door de gemeente den bosch niet opgehaald.
    Mvg M. Engberink

    #388

    Anoniem

    Beste Jet,

    Wij hebben digitaal dossier wat het GGK berichtenverkeer zou moeten kunnen verwerken. Echter, ik krijg nog geen toewijzingensberichten terug van de gemeenten. Waar het precies aan ligt is nog onduidelijk. De gemeente Bernheze, in de persoon van José van Gogh, heeft hier een actieve houding in en probeert samen met mij voor die gemeente e.e.a. op orde te krijgen. Ook zie ik dat Oss initiatief neemt. Meierijstad was 2 weken geleden nog niet zover.

    de Sprong

    #389

    Anoniem

    Beste Jet,

    Je weet waar mijn problemen liggen door de vele mails die we over en weer gestuurd hebben.
    Ter volledigheid zet ik het ook maar in deze groep.
    Ik heb van 3 kinderen allerlei JWberichten verstuurd met de juiste codes, maar deze komen verkeerd aan bij Bernheze. Ik werk via Vecozo en CSM (cliëntensoftwareprogramma). CSM heeft besloten om geen retourberichten op te nemen in hun systeem, dus die krijg ik sowieso niet. Dat was volgens de landelijke standaarden niet nodig, zegt CSM.
    De laatste mail van José (Bernheze) was dat zij waarschijnlijk een fout hebben in hun software programma. Hopelijk is het daarmee opgelost, maar de frustraties zijn bij mij al erg hoog opgelopen.
    Voor Uden heb ik ze ingediend maar nog niks gehoord. Landerd en Meierijstad hebben nog geen contact opgenomen.

    Helaas is mijn aanvankelijke angst voor extra werk de waarheid geworden, en nog erger want het opstarten lukt al niet. En de vele tijd die daarmee gemoeid is, wordt nergens in meegenomen. Dat we daarnaast nog Synaxion moeten invullen, zowel jeugdhulp als CBS, ook nog in een nieuwe versie, stuit mij tegen de borst.

    Nu ik gisteren ook nog een mail kreeg waarin mijn/onze medewerking wordt geëist voor het ‘Gemeentelijk cliëntervaringsonderzoek‘, breekt mijn klomp weer… Het lijkt alsof het niet doorkomt dat wij onze tijd willen gebruiken voor cliënten ipv administratie!
    Ik ga hiervoor in ieder geval bezwaar indienen.

    Groetjes, Mariêlle Merkx – Psycholoog Uden

    #398

    Anoniem

    Hallo allen en Jet
    Mijn berichtenverkeer loopt wisselend. Land van Cuijk communiceert goed maar er zitten nog veel fouten in het systeem. Ze doen echter hard hun best.
    Uden heeft aangegeven dat ik in week 10 aan de beurt ben. Al mijn toegezonden 315 berichten aan hen zijn ergens in de lucht terecht gekomen. Alles moet weer opnieuw.
    Landerd is bezig , stap voor stap.
    Nog veel berichten zijn niet correct: verkeerde gemeente, verkeerde AGB-code waardoor ik ineens cliënten te zien kreeg die mij niet bekend waren!, niet ovennemen van de startdatum behandeling of startdatum verleningsbesluit, enz.
    En last but not least:
    wat is de zin van het 205 bericht als er een 302 van de Gemeente terug komt en daar al alle gegevens van de cliënt op staan? Alles moet weer opnieuw in de 305 ingevoerd komen. Als je dan al een 315 hebt toegestuurd (huisartsen verwijzing) dan betekent dit dat je alle clientgegevens dus 3x moet invoeren: BALLAST, TEVEEL! Met Mariëlle: ik vind het ver over de top.
    Zeker met de gisteren binnengekomen “gemeentelijk clientervaringsonderzoek”binnen 2 dagen je bezwaar aantekenen. Dit heb ik onmiddellijk gedaan: verkeerde planning , verkeerd tijdstip nu de GGK nog niet loopt en wederom TEVEEL! Ik vind een klanttevredenheidsonderzoek prima, ik lever telkens aan via Telepsy wat cliënten vinden van de behandeling en nu dit weer? Wanneer kan deze overkill eens ophouden?
    Carnaval gaat op in adminstratie!

    #405

    Anoniem

    het kost veel tijd om het allemaal correct in het voeren en vervolgens duurt het lang voordat de gemeente een bericht terug heeft gestuurd. we hebben wel al enkele aanvragen gedaan maar ongeveer maar 10% toewijzingen terug gekregen
    daarnaast ook eenmalig verzoek gekregen om iets op een andere manier aan te leveren.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Het forum ‘Vraag vanuit Jet Smits – afgesloten’ is gesloten voor nieuwe onderwerpen en reacties.